DAILY

Dyngkåt och jävligt helig

Published by Matilda Claesdotter, 2011-02-01 @ 23:01:23


På vägen till Ica bestämde jag mig för att sola. Var hundra år sedan ungefär. Tog mig en 25 minutare. Kände mig som en ny människa efteråt. Sola solarium gör mig glá! Efter dom minutrarna begav jag och Schipp oss till Ica och när jag kommer ut möter jag en kvinna som undrar om jag visste någon som hade någon chihuahua liknande hund för dom hade hittat en lös utanför som verkade ha skadat sig. Tänkte att de var min lille plutt eftersom kopplet tidigare på vägen dit hade åkt upp så han lossnade ifrån kopplet. Fick en lättnad när det var en putte-liten sak inte alls var schipp. Ägaren återfanns och hunden var det inget fel på förutom att han hade öroninflammation. Slutet gott allting gott.

Kvällen har jag ägnat i badkaret med tända ljus och dyngkåt och jävligt helig. Superb! Nu har jag precis målat naglarna och ska strax ta mig något kex eftersom magen kurr i kurrar och jag ska vänta med mat tills älsk kommer hit runt halv ett?

Puss
Claesdotter


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0