DAILY

I am a fool in the polka dot pants

Published by Matilda Claesdotter, 2011-02-01 @ 13:13:45
Vill du radera bort ditt liv? Tittar förundrande och med ett svagt ja innifrån mitt huvud frågar jag den långe mannen om jag kan få behålla en del? Han ser arg ur lutar sig ner och fräser ni människor blir aldrig nöjda och böjer sig sakta tillbaka ger mig ett falskt leende och svarar, Ja men visst min lilla flicka för all del. Jag sluter mina ögon tar ett djupt andetag och tänker på den stunden i mitt liv som gjort mig som allra lyckligast, kinderna svullnar och läpparna sträcks. Ett leende tycks till synes dyka upp och jag viskar ja, tack snälle man radera mitt liv.

Comments
Postat av: Victormariann

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-01-05 @ 12:16:29
URL: http://victormariann.blognext.com

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0