DAILY

try to remember it

Published by Matilda Claesdotter, 2011-02-01 @ 18:02:12
Ta mig lite som jag är när jag inte blev som jag skulle. Ingen dag är den andre lik. Och ena dagen älskar jag prickigt medans jag på Fredag hatar det.

Just nu har jag ätit en fiskgratäng för två fast har delat den med hund och katt. Saga ser ut att uppskatta torsken mycket. Sitter och slickar sig nöjd runt munnen med kisande ögon. Schippo tittar oroligt och blir stressad över att det inte ska finnas något kvar till honom. Respekt! Hon lämnar moset, såsen och fisken tyckte hon inte han skulle ha någon. Och Schippen är då ingen finsmakare, häver i sig moset på några sekunder. Jag gillar katter, dom är fria, eleganta och mystiska. Nu delar vi tydligen på vattnet i koppen också. Saga är nämligen för fin för att dricka ur en skål på golvet. Men så är det ju så älskar man någon så delar man ju på allt(?).

Nu ska jag bege mig iväg och handla kvällens beställning från Mattias:
Äpple cider
2 st Lion
Nuggets¨
Pommes
B-sås

Jag själv ska unna mig ett paket med kinder. Då blir jag nog lite glad.

Tjingeling, Claeso.

Comments
Postat av: Olivia

Vad mysigt med lite djur som sällskap :)

2011-02-01 @ 18:41:39
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0