LAST NIGHT

A NEW YEAR - raise your glas

Published by Matilda Claesdotter, 2011-01-01 @ 16:11:00






A NEW YEAR - raise your glas

Som vanligt numera är jag dålig på det här med fotografering. Men något är alltid bättre än ingenting.

Ingen märkvärdigt som alla andra år. Nyårsafton är överskattat. Besvikelser, förlorade drömmar,  ett raserat hår av något oväntat hagelregn, en raket i ögat, gräl och intriger. Jag personligen klagar inte i år, jag lyckades hinna finna min drömprins innan klockan slog tolv och fick krama människor som betyder något och inte någon flummig snubbe jag just träffat eller en för full tjej som tror sig känna mig.

Kvällens bästa;
Att fira in ett nytt år med planetens finaste kille.
Philles överhypade scince ficon dans.
Min, Hannas och Mammas humor.
Att få dammsuga.(för en gång skull glades jag)

Kvällens sämsta;
Ett pajat hår och smink.
UL- Människor.

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0