LAST NIGHT

Röjj

Published by Matilda Claesdotter, 2011-01-16 @ 19:16:00






Oplanerat blev det vin pimpling hemma hos mig till halv ett snåret då vi begav oss hem till S för vidare alkohol intag. Trevligt med mänskliga dialoger. (Djur kan ibland bli tröttsamma, dom motarbetar aldrig.) Snurra hem runt tre tiden i följe av Linus på lanjen och Robin, då jag bara ville hem till min älskling som roat sig på andra plan. Snarrare stabla fram. Gillar inte is i några syften utom när det kommer till något man dricker eller möjligtvis äter. Blev en lång natt, blev en jobbig natt, blev en underbar natt, beröring på insidan, magi och framför allt kärlek. Vi gick och la oss när ljuset kom och vakna när mörkret föll. Det kan endast ha varit en idiot som påstått att riktig kärlek skulle vara enkel? För jag vet.. det är den inte.

På morgonen märktes de av då jag vaknade till kanske bara en timma efter att vi somnat runt halv nio tiden. Skulle upp och duscha och käka som jag tänkt göra innan jag stupa i sängen. Ögonen svartna och kroppen svettades och skakade, men efter dusch, 1 liter vatten och maten som stått framme en timma somnade jag välmående igen.

Nu är Mattias och spelar bandy och jag ska bort till Ica och handla lite sen ska jag hem och laga mat. När han kommer tillbaka ska det bli mys framför en film sen sova då han ska upp tidigt till jobbet. Jobb, sova tidigt, planera matlagning? Sen när blev vi såhär vuxna?

C.

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0