DAILY

Den människa som bär på ett hjärta av guld sjunker som en sten i vatten.

Published by Matilda Claesdotter, 2011-07-05 @ 00:51:54


Foto: SF bio Vbg

Biobesök på rad 5 i salong 2 tillsammans med älsklingen. Kronjuvelerna var väl inte som förväntat men kan inte säga att den inte var värd sitt pris. Hade ingen egentlig handling. Den bara var, som en amerikansk tv serie som aldrig når sitt slut. Hade kunnat fortsätta i all oändlighet. Men budskapen, budskapen var magnifika. Filmen den var fin, den var vacker i många scener med otroligt vackra ord, vackra meningar. Fantasi möter verklighet.
Pluset i kanten fick biobesöket för att på rad 5 satt det bara jag och snuttis, så kunde sträcka ut mig på två och en halv biostol!
För mig blir det nog snarast ännu ett biobesök då jag förälskade mig i trailern till filmatiseringen av Jag saknar dig.

C.

Comments
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 12:23:14
URL: http://hejbus.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0