DAILY

My beautiful one .

Published by Matilda Claesdotter, 2011-07-26 @ 14:16:18
Jag drömmer så läskiga drömmar om natten att jag vill låta bli att somna. Satt uppe till klockan fem i morse. Då jag inte längre kunde motstå John Blunds somnarstoft.
Och som i vanlig ordning numera kom en mörk dröm. Jag, Mattias och Saga(min katt) blev kidnappade efter att ha knackat på ett hus och bett om vatten att fylla på bilen med. Det var två mycket sjuka människor som hade tagit fler än oss och hade oss som något sjukt experiment. Dom var forskare och ville få fram saker angående de männskliga beetendet. Vad exakt vet jag inte?
Hur som helst kom vi till ett tillfälle där det inte gick att misslyckas. Det var fri sikt att komma därifrån. Om det skedde inom loppet av 5 minuter. Men min Sagis var inte inom räckhåll och jag hade inte tänkt att ta mig därifrån utan henne. Så jag blev kvar, med min katt Saga. Det borde väl endå vara äkta kärlek mellan två hjärtan?

Foto: Min själsfrende, Saga.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0