DAILY

Tired of hanging around

Published by Matilda Claesdotter, 2011-07-19 @ 19:22:56

Foto: Salty dog

Har lollat runt och endå fått uträtta behövliga sysslor i hemmet. Åt middag för en stund sen, köttbullar och spagetti a.k.a min nya favorit rätt. Som middags underhållning har vi spelat Yatzi några dagar i rad och jag har förlorat varenda gång. Brukar alltid vinna i yatzi men tackar och tar emot, otur i spel tur i kärlek.. sorry älskling.

Just nu sitter jag i köket och hör Tias djupa snarkningar, han har deckat te på soffan. Hårt att gå på jobb efter en slapp semester. Jag är motsvarande till trött och även rastlös. Så tänkte ta hunden med ut på en promenad om vädret nu tillåter? Regnade typ nyss men nu bländar solen mig i ögonen även fast större delen av himlen är svart. Så gör jag innan två flugor får banner p.g.a min irriterande ratlöshet... dessutom så gillar faktiskt jag regn.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0