DAILY

Blue in the face

Published by Matilda Claesdotter, 2011-07-21 @ 16:53:23
Schippo och jag har haft skönhets vård. Borstning och klo klippning samt, inpackning, mask och nagelvård för moi! Efteråt blev det en härlig långpromenad på en timma, ängen fullt med blå klint var ljuvlig, kisade man såg det ut som havet med synliga sand dynor. Blev sugen på ett dopp i det blå men tyvärr är avståndet flera mil långt. På vägen hem tog jag en okänd stig och blev tvungen att klättra i en brant backe med brännässlor. Jag rekommenderar att inte göra det. Sen undrar jag en sak om det är någon som vet om man blir brunare genom att sola på en tåg räls? Eller så ville tjejerna helt enkelt bara sola farligt.

Nu ska jag ägna mig åt modemagazin sen ska jag nog ta ett långt och ensamt bad då min man är och fixar med sin bil.. probably till the night falls.

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0