DAILY

Den blomster tid nu kommer..

Published by Matilda Claesdotter, 2011-06-16 @ 13:07:13
Har varit på skolavslutning. Syster dottern gick ur förskolan och vi gick till kyrkan för att se henne och dem andra barnen fira in sommaren med den blomster tid nu kommer. När jag satt där på kyrkbänken brevid tanten som sjöng med så högfärdigt kom jag tillbaka till åren då jag sluta skolan och fick jag en slags saknad och längtan tillbaka. Men sen återkom jag till kyrkan och tiden vi är i nu och kände älsklings hand i min. Då förstod jag att det är precis här jag vill vara, där jag är nu, i denna tiden och bara blicka framåt.

Nu ska jag ta med pina coladan och sätta mig i solen tillsammans med mor min.

Ha de, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0