DAILY

It is!

Published by Matilda Claesdotter, 2011-06-02 @ 21:04:00
Har varken hunnit blogga igår eller idag, då jag har haft fullt upp med annan sysselsättning.
Igår fick jag håret slingat, gick på läkarbesök, åkte till stan för lite shopping sen hem och diska all disk som jag och älsk samlat på oss under en vecka(vart en hel del även fast vi ätit mycket ute), städa, tvätta, tycka illa om min katt Saga, begrava en skata mitt i natten med en köksslev, plocka blommor för att sen stupa i sängen brevid mitt ♥-a. Och idag upp tidigt för att åka till stan igen och handla mat (och självklart lite smygshopping;)). Sen hem, ut med hunden, slappa nere hos mor och halvt somna tills Mattias kom hem igen efter att ha bytt däck på sin bil. Då åkte vi och handlade lite grejer + färskpotatis. Årets första! Var en ren njutning och en munorgasm. Sen åkte vi och hyra film och köpte mjölkchoklad och ett paket kodisar. Det tyckte inte Mattias kändes helt okej(pinsamt), för när man är tillsammans andvänder man inte sådant utan kör bara med p-piller. Men nu är fallet så att mina inte har sina fulla funktion och därav blir det en ren och tvär hemma-mysa-kväll med film, choklad och kodisar, precis som att komma tillbaka till år 2004 och mina tonårs år. Glöm inte det att kondom är det bästa preventil medlet emot oönskad graviditet och könssjukdommar.(den enda emot könssjukdommar) Tänker låsa in mina barn när dom paserat 15 års ålder.

Nej nu ska jag bara lägga in lite bilder på vad jag handlat sen får det bli filmen dilemma med han roliga ifrån king of queens och lägga huvet på Tias bröst.

Puss, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0