NEWS

krokodilen

Published by Matilda Claesdotter, 2011-06-28 @ 17:19:00

//Hectors skor, Lacoste//


Efter ett rastlöst försök att sola, klarade jag inte mer än en halvtimma. Tog på mig, kopplade hunden och begav mig in til "city".
Första stoppet: Skoaffären, där jag hittade dessa skönisar på rean. Jag och skor har en stark dragningskraft till varandra!
Andra stoppet: Djuraffären. Schippo behövde en blöja(skvättskydd) så att han kan vistas i mer anständiga miljöer också. Dom har fått ett gulligt namn också, så att hunden slipper tas i från all manlighet, Gentleman wraps ;)
Tredje och sista stoppet: Matbutiken för inhandlig utav varor till kommande matlagning.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0