DAILY

A room for my honey

Published by Matilda Claesdotter, 2011-03-04 @ 01:34:15


Hela dagen har handlat om kläder, kläder, hår och hår. Hann inte med hela garderoben men en bit på vägen. Nu har även älsk en hylla. Inte illa pinkat för att vara mig. Har ju knappt rumme för mig själv. Sen blev det hår dags. Har ju bestämt mig för att bli mer ljus i håret så satte i lite blondt löshår och det såg snyggt ut tills dess att jag sydde fast det på riktigt. Men insåg att jag är ganska så najs i brunt. Och jag orkar inte umgås med min utväxt mera så imorgon färgar jag det brunt för sista gången. Får bli ljusa slingor nästa gång :) Så nu längtar jag till Fredag!! Färga hår+att en super söt förkyld Tias kommer hit. Har ingen aning om vad det är med mig och tätt i näsan, hes i halsen förkyldningsröster. I think they are adorable♥

Hoj o skoj, C.


p.s kom och tänka på en sak själv som jag stör mig lite på. Det är inget fel på mitt vänster öga trots att man kan tänkas tro det. Lugg fan har bara en förmåga att hamna där av en slump d.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0