DAILY

guns in my head

Published by Matilda Claesdotter, 2011-03-03 @ 00:30:05
Skulle vilja börja skriva på nytt. Men vill inte lämna alla minnen kvar här så jag fortsätter som ingenting :)




Dagen har beståt av klädvård, självvård och soppkok. Tror jag skulle kunna leva på den där soppan. Stackars älskling. Har nämligen ätit den ett gäng gånger på kort tid. Så passar på nu när han inte infinner sig inom närmsta räckhåll. Den har det där salta. Och jag skriker ofta efter salt. Har hela mitt liv haft en speciell kärlek till sopp-spa. Innehållet kunde ibland kvitta i skolans kök. Nu har jag ju dock möjligheten att tillsätta det jag själv tycker om. Synd bara att persiljan var slut.. :( Persilja är en utav mina huvudingredienser(?) i dom flesta rätter jag tillagar. Den kryddan väcker liv i maten.

Nu ska jag ta en dusch, bara jag som sover så mycket bättre med en kall dusch innan sängdags?

love & hugs, Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0