DAILY

Hej dumbo

Published by Matilda Claesdotter, 2011-03-20 @ 19:36:01


Var busig ida. Har funderat länge och idag tog jag saken i egna händer och skaffade mig ett hål i örat. Blev impad att jag gjorde det såpass snabbt och ganska så smärtfritt. Im a queen! Var upprymd att jag skulle få visa mitt lilla verk för min man så skickade iväg ett sms att jag gjort en sak och att det blev fint. Nyfiken blev han besviken över att det inte var något han drog nytta av. Men han höll med om att det var fint. Och när jag står där och tittar lite på mitt öra och han på sitt och jag säger att han har lite för små och trånga öron för att göra hål där. Upptäcker jag lite att mina öron ser stora ut och säger det och han bara - Matilda du har stora öron. :O!? Så stora öron har jag väl inte alls? Bara för dina är så extremt små. SÅ idag blev jag inte bara med örhänge utan även med stora öron vilket jag aldrig tänkt på tidigare. Alltid trott dom har varit ganska små. Men om så är fallet gillar jag mina dumbo öron vilket fall som helst :)

Nu tittar jag lite på sofias änglar medans jag väntar på att solsidan ska börja. Sände iväg ett sms till min bandy spelande man om att önskemålet för mys mat ikväll är varma smörgåsar. Vi får väl se ;), blev svaret. Så vi får se..

Hej svejs, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0