DAILY

RUBRIK

Published by Matilda Claesdotter, 2011-03-23 @ 17:49:05
Har varit ute och lallat runt med schippen i över en timma. Var riktigt skönt tills det började blåsa mer och solen änna försvann. Då reste jag mig ifrån min kalla stubbe som är min inspirations plats till att skriva. Måste ha med mig en text till kommande möte imorgon. Men schipp verkade inte klaga på blåsten utan vart mycket lycklig och det glädjer mig. Han gjorde även sitt första dopp för i år  i ån :) Nu ska jag även laga lite mat för har hungerkänslor så får passa på. Sen efter det ska jag städa.

I övrigt så känns det toppen att mitt öra har börjat att sluta göra ont. Var nära på att ta ur det igår men naj naj. Lite smärta har väl ingen dött av?

k&M, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0