DAILY

Vart är johnny boy ikväll?

Published by Matilda Claesdotter, 2011-03-24 @ 00:35:22
Vid åtta höll jag nästan på att somna och nu kan jag inte somna alls. Jag är trött men inte sov trött så att göra något vettigt när jag endå inte kan sova är lönslöst. Gick ut en sväng med hunden barbent i sandaler utan att frysa. Kan det vara så att våren är här? Med tanke på att kvällarna till och med är någelunda varma. Synd att de blåser mindre på kvällarna och mer på dagarna och inte tvärt om. Men på söndag då är det sommar tid som gäller så big NO NO till mera snö nu va?

Detta var ju ingen bra ide märker ju jag va. Blir bara mera vaken i huvudet. Nje om man ska ta och nörda sig lite som tidigare kvällar och spela några ronder hjärter. Det fick mig minsann trött igår. Tidigare än beräknat. Jag har spelat 32 gånger och utav dem gångerna har jag vunnit 5. Haha men det är mycket sällan jag kommer sist och det är lite det jag vill uppnå. Poängrekord är tolv. Hade jag varit liten hade jag trott att det var dåligt. Jag trodde nämligen att man skulle plocka hem poängen och inte tvärt om. Vilket snille.

Jaja, tjingeling eller sov gott föresten.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0