LAST NIGHT

Raise yor glass!

Published by Matilda Claesdotter, 2011-05-30 @ 19:38:40
Helkul kväll där lite av allt bjöds. Började kvällen här hemma med, älsk, Phille, jag och mor en trappa ner. Fick springa skyttetrafik. Runt åtta drog vi vidare till svensson där vi möts, av Gill, Hanna, Ramona, Emma och Ebba. Runt tio tiden kommer skjutsen och väl framme ska det spöregna så det fick bli raska steg mot o'learys.
En bra kväll med mycket skratt, sång, dans, personlig peperoni kille, "förlovning", promenad i underjordskälla,
debut på scen till en låt jag inte ens kan. Men hängde med på refrängen till suspicious minds iallafall. Elvis borde vara lite stolt med tanke på att jag är en 88-årsmodell ;) Sen hajjar jag absolut inte sambandet mellan killar och sport. Känns som det handlar om liv och död. Fotbollen var nämligen på varenda skräm när vi kom och vi flickor utgjorde våran åsikt klart och tydligt och några kill/gubbar tittade missnöjt på oss. Och när matchen var över var det många tydligt besvikna miner medans andra fira för kung och foster land. Ja, hur mycker jag än funderar kommer jag nog aldrig förstå mig på det där. Men antar att det kanske kan liknas vid min förälskelse jag har till skor, väskor, plagg, smycken och det inte finns som jag planerat att köpa. Det kan väl liknas med att sverige förlorar i vm mot t.ex Tyskland? ;)

BILDER IFRÅN I LÖRDAGS


I väntan på skjuts.

In i dimman!

Kärlek är ett måste i alla lägen ♥

SCOOOOOREE!!!

Djoooooo, nääääeee! Gillan och mor verkar oense om något :P

Söte Emma <3 och en skelögd jag, haha.

Gose Ramona <3

Kärlek mellan pojkarna.

Someone is watching us..

Mamsen hängde inte med på noterna, smile like it were your last time :D

It seems like someone needs a drink? ;)

Underjords-Marcus.

Mor och jag var på alerten i bussresan hem och försökte underhålla övriga bussresenärer med våra galna fantsier och skönsjungande röster. På något underligt sätt hamna vi i "Alanya".

Men alla kan ju inte upskatta det och vara lika glada när kvällen väl når sitt slut..En trött liten Philip.

Och vi hade ännu en som inte ville vara med i sångens glada melodier utan tyckte att John blund var mer lockande.¨

Haha våran granne fick mig att nästan kissa ner mig tror jag bokstavligen. Han visste inte var han var när vi kom fram och cirkulerade runt busskuren.

Och där avslutar vi kvällen.
Puss och kram, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0