OUTFITS

stand up for you

Published by Matilda Claesdotter, 2011-05-25 @ 16:28:00


Dagens // Byxor GT // Skor SP // Blus H&M // Kavaj H&M // Halsband Lindex //

Blir att åka till stan iallafall. Min favoritkille tyckte att jag behövde muntras upp och föreslog att käka ute eller vart jag nu helst vill äta. Så jag kom med förslaget kalasbonden då jag var sugen på något nyttigt och dem har underbar kycklingssallad där ♥ Sen så kan jag passa på att kolla efter ett läppstift i en speciell färg som jag kom på att jag vill ha. Ett ljust persikefärgat/oranget. Känns sommarfräscht så får se om jag hittar något. Fick bara en bild i huvudet på hur det ska se ut så antagligen kommer det inte att finnas exakt ett sådant..

Hej svejs, C.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0