TIPS

Bli en het kokostopp!

Published by Matilda Claesdotter, 2011-11-10 @ 17:52:00


Kom och tänka på förut när jag låg i badet att jag hade riven kokos och passade på att skrubba mig i det eftersom jag ska sola imorgon. Lärde mig nämligen det när familjen var i Egypten förra våren. Vi var på spa och då skrubbade dem oss i riven kokos för att man ska få en intensivare solbränna samt att det ger ju en peeling och så har kokosen ett naturligt fett så man blir jätte len och mjuk efteråt. Sen tycker jag personligen att kokos luktar gott. Så solar ni solarium eller ska iväg på en härlig vintersemester glöm inte kokosen. Eller så kanske du helt enkelt bara vill bli len och mjuk ;)

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0