ANSWER

Nailpolish

Published by Matilda Claesdotter, 2011-11-26 @ 14:22:00
Om du bara fick välja ett nagellack att ha på dig resten av livet! Vilket skulle det då bli?

Ja, haha! Förstår att du har förstått min förkärlek till nagellack och det är en klurig en, eftersom att jag hela tiden ändrar mig om vilket som är snyggast. Ena stunden ska de bara vara mörka till att bara vara relativt ljusa, klara färger, tjejiga liksom. Men till slut skulle det stå mellan silvrigt och rött men eftersom jag antar att jag skulle tröttna på silver och de går ur tiden skulle jag köra på rött. Rött är klassiskt, funkar alltid och kommer nog heller aldrig att kunna gå ur tiden. Där har ni mitt svar. Långt till en ganska enkel fråga kanske? Men inte för en människa med sjuklig drift på nya nagellack!




Ca. 229:-

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0