TIPS

Australia

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-26 @ 18:51:00


Har varit en sväng i stan tillsammans med mamma, blev lite shopping. Bland annat, lampor, blommor, matta, kläder och smycken, samt pressent till Tias och inte att förglömma ett nytt nagellack. Jag lyckas alltid hitta något jag tycker om, har nog lite sådär lagom fetish på det.
Hur som helst meningen med det här inlägget var egentligen att jag skulle tipsa om den här serien. Jag längtar till varje gång jag ska tvätta håret, luktar himmelskt gott, like bubble gum! Sen är det inte bara doften utan håret blir mjukt och luftigt, trodde jag hade tagit fel på schampo och alsam för bara schampot reder ut och gör håret mjukt. Och hårbotten mår också toppen. Sen köpte jag även mirakel kuren, för inpackning är A och O för håret, det poängterar min frisör mamma nästan dagligen ;) Ligger på 105 kr styck för schampo och balsam och inpackningen är något dyrare på kicks. Men vet ni vad det bästa är? Att jag hittade mina på rusta för 59 kr styck och inpackningen för 69, det kallar jag rena kapet!

Comments
Postat av: Alexandra

Vilket är ditt hetaste skönhetstips?

2011-11-08 @ 16:07:59

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0