DAILY

En livslång hjärtevän

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-13 @ 12:22:39
Har pratat idag och det känns befriande efter att ha vaknat med illamånde. Dock botades jag lite i från det med hjälp av en gullig lapp som min fina älskling skrivit till mig. Han är det bästa som någonsin hänt mig och igår insåg jag att det pirrar och brinner inom mig fortfarande även fast det gått över ett år sedan vi började träffas. Det har aldrig hänt innan. Han är min livslånga hjärtevän. Så ikväll blir det att äta ute för att fira att vi varit tillsammans i 11 månader :)
Så ska försöka städa så mycket som möjligt innan jag ska börja göra mig iordning. Så man bara kan slappa imorgon när det är Fredag. Men Chanel håller mig tillbaka i sängen med sitt spinnande i mitt öra, den katten är bara så mys <3

Men allra först mat, till både mig och djuren. Blev en stressad morgon i morse så idag blir de en sen frukost för oss alla fyra.

Tjing!

Comments
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

skön blogg :)

2011-10-13 @ 19:36:46
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0