DAILY

Fattar inget?

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-07 @ 20:03:35
Så typiskt! Har faktiskt sett fram emot idol fredag eftersom jag har en del favvisar denna gången. Ja, då ska fotboll dra ut på tiden så hela tv-tablån försenas. Gillar inte spört! Och varför ska "alla" sport intresserade, eller dem behöver knappt vara de men varför ska "alla" som kollar sport skrika ord som, JAAA, NEEEJ, NUUUU, AH MEN KOM IGEN NU DÅ! ahhh? HELVETE! MEN VA FAN?! Fattar inte? Är det liksom en image man måste ha för att passa in i spelen? Kan man liksom inte kolla match annars? Skriker du inte är du inte cool och får inte vara med oss typ?

Antar att det är sånt jag inte ska förstå när dessa människor inte förstår mig och mitt bultande hjärta när jag hittar dem perfekta skorna..

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0