DAILY

Göteborgs stad

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-14 @ 17:50:04
Bloggade aldrig om när jag och fästmannen var i Göteborg. Och detta är ju som en slags minnes data för mig så vill få med så mycket som möjligt. Ibland lägger jag in inlägg i efterhand men på det datumet det skulle vara utsatt. Måste lägga in dagen från i somras då vi var på Liseberg samt midsommar bilder från våra 3 galna kollektiv nätter i Lysekil.

Hade hur som helst en mycket lyckad dag i Göteborg, solen stekte och alla var i stort sett sommar klädda förutom jag, Tias och sushi damen som gjorde reklam. Vi förväntade oss lite utav höst kylan eftersom att vi åkte ganska tidigt så var det ju kallt när vi drog oss iväg. Och alla var glada. Jag tog det lugnt utan stress och Tias blev inte grinig på mig för att jag vart seg. Sen skulle ju vi gått på bio men fanns ingen direkt som vi fastande för så vi tog shoppingbagarna och begav oss hemåt och hörde av oss till några vänner och frågade om dem var sugna på att hänga med ut på ljusfestivalen, så vi blev ett litet gäng men det är en annan historia. Men verkligen en kanon dag värd att minnas på alla sätt och vis. Fick ju även tag på väldigt fina kläder tåls ju inte att förglömmas.









Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0