DAILY

När frosten kom

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-14 @ 17:04:52
Vaknade i morse utan vetenskapen om vad klockan var, kände mig hur trött som helst så bestämde mig för att somna om. Vaknade sen igen, betydligt mer utvilad och tänkte att nu har jag sovit bort halva dagen, men förvånande var klockan bara halv tio. Så det kändes riktigt bra. Gick upp och ut med Cheapo där jag fick se årets första frost, deprimerande kallt med andra ord. Gillar hösten som den varit. Lite lagom kall, men vintern kan vi skippa och den har verkligen börjat göra sig gällande nu. Så får börja ge mig ut och leta vantar och mössa i matchande set. Förra året klagade min Mattias så i år ska han få äran att vara med och bestämma. Han kommer föresten snart hem och idag längtar jag extra mycket, värker i hela magen. Under tiden är jag nere hos mamma tillsammans med henne och syster.



Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0