NEWS

The day and the time

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-05 @ 16:05:21
När jag låg här i sängen förut och hade planer på att fortsätta att se hollywood fruarna eftersom det inte blev mycket till det igår för mamma kom upp. Tänkte jag att näe nu får "vi"(jag och mitt alter ego) hitta på något så drog en vända till second hand affären och förbi shell på vägen hem för att köpa Sofis mode som kom ut idag, med ett pluss i kanten eftersom den innehöll en liten bonus tidning :).
Sen när jag kom hem bestämde jag mig även för att träna zumba en timma och sen ta en lång dusch. Och nu är jag värd att avnjuta bra läsning i sängen.




Gillar att den är sliten och verkligen ser använd ut samt den fina kedjeaxelremmen, 20:-

Comments
Postat av: Blopparna-Emmy

Vad kreativ du är, bara bestämmer dig för saker och så utför du dem, haha Vad tycker du om Sofis mode, aldrig läst hennes tidningar är dem bra?

2011-10-06 @ 20:05:28
URL: http://blopparna.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0