DAILY

Vad F#@ hände?!

Published by Matilda Claesdotter, 2011-10-15 @ 00:09:12
Förutom att denna kvällen har varit en jättemysig kväll tillsammans med Tias och mamsen blir jag faktiskt rikitgt lack att Denise åkte ut! Hallå lyssnar vi svenskar med röva eller? Nä, känner att idol har förlorat sitt syfte, visst har misstag sket förut. Men nu tycker iallafall inte jag att det är någon sångtävling längre. Man ska bara vara så knäpp och se så annorlunda ut som möjligt. Och det är absolut inget fel med de men en storslagen artist ska faktiskt ha allt och framförallt en klar och ren sångröst? Och att Denise åkte ut i dagens tävling när det fanns kvar sådana som Linni gör mig mäkta besviken. Tycker att om dem ska fortsätta med idol i framtiden får dem banne mig byta röstnings system. Har ett förslag: om att köra i liknande anda som Let's dance, att juryns röster går ihop med tittarnas. För detta funkar ju inte, de har vi ju märkt.
Känns inte lika kul att titta nu längre och jag önskar Denise all lycka i framtiden och jag hoppas på att hon kommer bra mycket längre än alla dem andra. Att hon ska göra en riktig revanch! Samt slippa den där klassiska "idol stämpeln". För här är en som stört älskar henne!


Mamma måste ha varit och kommer att vara den sötaste ungen på denna jord. Och förlåt mor men jag måste ju endå medge att jag själv skulle vilja gå fram och ta ett litet tjuvnyp i dina söta äppelkinder som tanterna så fint sa på din tid.

Comments
Postat av: Lina

Jag är inte ett fan av idol men Denise var bäst i kväll. Hur fan tänker folk när de låter 3(?) styckena som inte ens kan komma ihåg texten vara kavar? Detta bevisar bara att om man kommer från en små stad så tappar man röster, ju mer folk i hemorten desto större chans att få vara kvar.

2011-10-15 @ 01:35:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0