VIDEO

Sally Santesson

Published by Matilda Claesdotter, 2011-09-09 @ 04:21:20
NU får jag nog. Tur vi har en skön soffa. Samtidigt som jag försöker gnugga John Blund ur ögonen vill jag bara att han ska knocka mig. Jaja, Tias åker ju till jobbet om två timmar, så får väl gå in och sova dem sista timmarna i sängen då innan klockan ringer klockan 08:00. Funderar på att ändra den till nio kanske? Hur som helst ska jag sätta på SALLY nu, hon är kung. På ett sätt är hon någon att se upp till. Hon är som hon är och älskar hennes stängiga fras - Hur skulle världen se ut om alla människor lyckades hela tiden, utan sånna som mig så skulle ju världen inte gå framåt. Äh, jag bjuder på det här så att den gråa massan slipper göra mina hjältemodiga misstag. Men det gäller och fortsätta kampen mot bakåtsträvarna och som alla vet, det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke. Åh, hon är så min IDOL ♥

Smakprov, början på varje avsnitt är också så himla bra!


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0