NEWS

Bracelets

Published by Matilda Claesdotter, 2012-08-27 @ 00:41:00
Gillar mitt nya armband som jag haffade på rean för någon vecka sedan. Har fått en fling på större armband. Kan tycka att det räcker med accessorarer för övrigt om man väljer att ha ett lite maffigare(till vardags). Invigde det till hemma festivalen tillsammans med min nya klänning som jag fick sy om lite själv. Synd att  sommaren är över nu =( Hade velat ha den mer! Uscha, det är verklilgen höst på g, kommer på mig själv att inte titta vädret varje dag då jag väl innerst inne vet att nu spelar det inte någon längre roll. Tack alla tv-kanaler för eran omtänksamhet till oss inne-sittande-mysa-i-höstmörkret-svenskar. Kärlek till er! Och ett STORT grattis till er andra som inte bor här utan istället på någon tropik ö där man inte ens behöver någon tv. Byhu
 
// I really like my new bracelets. Has really taken a liking to big bracelets

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0