LAST NIGHT

Home town festival

Published by Matilda Claesdotter, 2012-08-27 @ 01:30:29
Jenkan goes bananas , Im fucking in love with her (if i were a lesbian) ;) Haha! Fina töser allihop och pojkar för den delen med. Synd att jag bara hittade min dåliga kamera :/ så typiskt, letade frenetiskt överallt och hittade inte laddaren till min nya kamera och vad händer dagen efter när jag öppnar ett skåp där jag säkert letade minst tre gånger, jo laddaren. Min rekomendation är att inte leta under press och stress. Skit också att jag inte fick en fin bild på Pelle elefant och Leffe lejon med dem snygga flipp-floppsen. För det vart ju helt klart kvällens höjdpunkt. Det gör vi om! Mohahah.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0