DAILY

Yes, im back and it's not in black !

Published by Matilda Claesdotter, 2012-08-13 @ 15:48:12
Long time no see...
Sommaren har rullat på i full fart och datorn har jag låtit stå. Men nu när mörka höstkvällar inte är allt för avlägsna , måste mina fingrar sysselsättas. Så mig lär ni få som ett kärt återseende framöver ;) Tias min har återkallats efter två veckors semester så här hemma har allt återgått till det normala. Idag har jag sett på film, gråtit till film, sytt om min klänning som jag ska ha på home festivalen på Lördag, målat naglarna och nu ska jag sy i saknade knappar och små hål som brustit i sömmar.
 
We catch up later with some summer pictures ♥
 
p.s
By the way är det två år sedan jag och min älskling började dejta och idag så har vi varit tillsammans i 1år och 9 månader, yay!
d.s  

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0