ANSWER

För en persikohy

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-06 @ 12:17:56
På dina bilder ser det ut som att du har väldigt fin hy? Hur gör du för att ha det och vad använder du för typ av fondation?

Utan att låta skrytsam beror det nog på mina gener. Dem flesta i vårt släkte har haft fin hy, men visst kan man få någon blämma då och då. Men annars är det väl de gamla vanliga knepen att hitta en bra rengörings serie som passar sin hy, samt en bra och återfuktande ansikts kräm. Djuprengörande mask och peeling. Jag borde själv använda mig mer utav dessa produkter, för även fast min hy är  fin nu kanske den inte är det när jag blir gammal. Jag gör ett stort BIG-no-no och använder mig utav tvål när jag ska tvätta bort sminket. Det är också någonting jag aldrig gör, sover med smink. Förstår inte hur man kan göra det? Så det är också ett BIG-no-no för en fin hy.
Jag använder mig utav en foundation ifrån Mary kay och applicerar den gör jag med en foundation borste, det ger ett mer naturligt utseende.
Och A-O för huden är att använda sig utav peeling vantar när man duschar och sedan använda en återfuktande bodylotion!

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0