DAILY

Happy Valentine's Day

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-14 @ 14:20:09
Min tröja avslöjar att jag åt sylt innan säng gående igår, jordgubb eller hallon? Så tror att det är dags att byta upp ett snäpp så här på Valentine's day innan tröjan avslöjar att jag ätit pirog mackor till lunch, inte så festligt precis! Men allra först så ska jag måla naglarna pasell blåa. Egentligen en dag som denna så borde man väl ha satsat på rött, men känns inte det lite väl klyschigt? 2012 känns som en helt ny dimension, ut med det gamla och in med det nya. Min Valentine för kvällen blir så klart min fina underbara prins och såhär dagtid får jag nöja mig med katterna och hund :) Och sist men inte minst en massa kindpussar och kramar till er mina fina läsare ♥

p.s varför ha satt 14 feb till alla hjärtans dag? Mycket mysigare om det varit sol och varmt så man hade kunnat ta en picknick i parken och ett dop i havet som avrundning på kvällen, fyyyyyy. d.s


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0