DAILY

I raised ma glas last night

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-19 @ 18:06:03
Med tanke på alla lakrits shots igår är det väl inte alls konstigt att man dricker vatten som en elefant. Och med tanke på alla rock'n roll buggar och hopp upp och ner ifrån "baren", är det ju inte alls konstigt att det känns som jag har blivit påkörd av en buss. Blåmärken här och där och min ömma fot känns verkligen av idag. Men det tar jag, för jävligt kul hade jag ;)
Men idag väljer jag att inte plåga mina ljuskänsliga ögon genom att använda solbrillor och ha en sjal på huvudet för att dölja fylllerufset som kom utav duggregnet på vägen hem igår och en hel del gnida-huvudet-på kudden-syndromet.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0