WONDERWALL

Jag blir fan mörkrädd!

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-16 @ 16:57:54


Alltså jag blir så äcklad, illamående och vill stoppa fingrarna i halsen. Hur fan kan man vilja uppmana någon till att vara otrogen? När det fan är bland dem värsta brotten man kan begå. Sårande enda in i hjärteroten och det kan verkligen förstöra en annan människas liv. Vi ska respektera varandra och vårda varandra, otrohet är raka motsatsen. Och vad fan är ett engångsligg värt?, ZERO! Man kan inte både ha och äta kakan samtidigt, man får helt enkelt göra ett val. Man kan ju hoppas på att denna lilla fittan kommer att ha män som ständigt går bakom ryggen på henne. För ingenting annat är hon värd. Tror då inte att hon skulle uppskatta det lika mycket, men det är klart hon går väl runt i en lalande värd och tänker att det händer inte mig. Vem fan tror hon att hon är? Snacka om dubbelmoral... stackars hennes barn. Det är sånna som hon som inte ska ha barn, för dem lär bara göra världen mer vidrig än vad den redan är. Ungefär som att hon skulle säga att det var okej att bli våldtagen.. nämen han var liksom sugen på sex och der är spännande, helt okej.. jag blir fan mörkrädd. Men ingenting idag tycks förvåna en!

Comments
Postat av: teddy

Fy så vidrigt. Jag känner det samma :(

2012-02-16 @ 17:11:52
URL: http://caitlin.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0