OUTFITS

Mens pens bejs

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-08 @ 22:32:35


Haft en superkväll tillsammans med superwomans. Vi är ett skönt gäng, jag, mamma och syster. Den ena försöker överrösta den andre så de det slutar med att hela restaurangen vänder sig mot oss och blegar och vi bara skrattar, love you guys! Sen hade dem roligt åt att jag och min pojkvän kallar det kvinnliga könsorganet för fiffin och precis i räntan stund får vi serverat en efterrätt som liknar det manliga. På tal om könsorgan liksom!
Imorgon ska jag fixa med mina kläder och mamma ska sitta med som sällskap och personlig rådgivare.
Nu blir det mera fusk i form av jordnötsbågar och kanelbullar, har jag någon gång sagt att jag hatar mensveckor? Då gör jag det nu, JAG HATAR MENSVECKOR!! Typ sugen i munnen hela tiden och magen är som en uppblåst ballong. Men man kanske bara borde äta med gott samvete? Vill typ frossa men endå inte, LOL.

Comments
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta ;-)

2012-02-10 @ 15:04:52
URL: http://www.modekampanj.com

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0