DAILY

Om jag vore en man

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-04 @ 00:53:30
Mysfredag, även fast man kan göra samma sak på alla andra dagar i veckan så är det väl endå något speciellt på Fredagar? Måste bero på något som ligger i luften, eller i magen kanske?
Kvällen i all ära;
Han kött,  jag skaldjur
Han Cider, jag light
Han bea och pommes, jag gurkstavar och lök dipp
Jag nymålade tånaglar, han naturellt.
Vi tillsammans, vi mysa.
Ánnorlunda men endå så perfekt. Nöjda och glada.

Ska försöka sova nu för ska upp i tid imorgon så man hinner gotta sig lite innan svärisarna kommer.

p.s Hade jag istället varit man och fått välja utseende själv tror jag hade velat kopiera Ola Salos utseende från topp till tå. Han utstrålar ballhet och mystik liksom. Och vem vill inte vara ball och mystisk på samma gång? d.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0