NEWS

PINK|KNIP

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-02 @ 19:46:00
Jag tror jag vet hur Jim Carrey kände sig i filmen, mr popper's penguins! Vaknade nämligen upp i hans lägenhet i morse fast med mina möbler och utan några pigviner. Tror seriöst att dreglet på kudden var en isrink! Haha, med en lätt överdrift hade värmepannan gått, men tack vare vår gulliga husnisse är den nu återställd igen och denna söta filt tycks inte behövas användas, åtminstone inte ikväll. Men som expediten sa, - Har velat gosa ner mig i dem filtarna hela veckan. Så gooo och söt, ser ut som ett fluffigt rosa moln, skulle vilja ha en till fast turkos.




Comments
Postat av: Bettan

Dom där filtarna är sååå gooooa! Jag har köpt en röd o en svart! Passar bra nu i denna kylan! Brrrrrr!

2012-02-03 @ 13:29:41

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0