DAILY

Pinsamt eller bara smikrande?

Published by Matilda Claesdotter, 2012-02-03 @ 12:27:15
Vet faktiskt inte om jag ska ta det som en komplimang eller bara tycka att det är allmänt pinsamt att jag blev nekad till att handla treo på Ica för att jag glömt legitimationen hemma? Med tanke på att det var sex år sedan jag fyllde arton...
Blir dock inte nekad till cigaretter i samma affär, skumt! Har väl med expediten att göra då. Nykommlingar kan hålla sig borta ifrån kassorna hädan efter och låta oss med sprängande huvudvärk få slippa det! Och där sätter vi punkt

p.s Undra om jag då fortfarande kommer ha kvar en del utav mitt babyface när jag passerat 40? Då lär jag iallafall vara lycklig d.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0