NEWS

ÄNTLIGEN!

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-13 @ 19:58:43
180 cm bestående utav kärlek ♥



Nu så, var den på plats efter lite skrik och gap! Haha såhär i efterhand skrattar jag men just i situationen är det blodigt allvar. Både jag och Mattias är så envisa och hetsiga. Men vi är väldigt bra på att bli sams igen och säga förlåt om vi vet att vi gjort något som var fel. I ilska kan nästan vad som helst komma ur en ju?!?
Men sängen blev bra och nu är det bara att måla om och lite små pyssel som gäller. Nattduksbord, tv m.m.

Just nu är Tias kung i köket med sin öl i handen och stekpannan i den andra med en saftig biff i.. så manligt ;) Haha! Jag själv väntar på min fiskgratäng ska bli klar, men först en dusch!

p.s för övrigt tyckte Tias att påslakanen var überfula.. jag tycker dem är über söta. Nästa gång får han bestämma.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0