DAILY

Diabetesmannen

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-06 @ 02:14:32
Alltså jag är typ lycklig inombords. Har hittat en blogg som en kille driver och bl.a så skriver han om sin diabetes. Jag skrattar högt vissa gånger inombords för han skriver på ett roligt sätt och det han skriver/förmedlar är så jävla sant så det finns inte. Älskar han typ redan. Ni finner honom här---> http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen
Även fast jag varken känner honom eller har pratat med honom så känner jag att han förstår mig. Ger en klar vinkling till att man faktiskt inte är annorlunda. Inte ensam och det känns som en otrolig lättnad..


Comments
Postat av: Joakim

Heeeej :) Såg ditt inlägg nu. Några månader försent kanske:)

Fan vad glad jag blir när jag ser detta!

Men du, jag har bytt bloggadress : www.diabetesmannen.se


Ha det så bra!

Mvh// Diabetesmannen

2012-06-21 @ 02:00:58
URL: http://diabetesmannen.se

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0