DAILY

Jag är liksom glad

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-11 @ 01:16:22
Har kännt mig hel och glad inombords hela veckan. Kan det vara så enkelt? Att bara vara ärlig för alla andra och sig själv och acceptera läget? Att det inte gör något om jag är nere eller beter mig annorlunda ibland? Och att öppna synen och få reda på svart på vitt att det finns fler. Att man inte är ensam. Gud så skönt. Och att jag klarade av att följa med hem till Mattias familj/släkt gjorde mig så otroligt stolt. Det stärkte mig. Haha ni som aldrig varit deprimerade anar inte hur skön känsla det är att bara vara lätt inuti. Jag är liksom glad. Och ser framemot framåt.
Kollade på filmen jag saknar dig ikväll och där sa den ena systern något riktigt klokt. Även den djupaste smärta har en mening..

Godnatt, ska till att försöka sova nu, vill inte behöva vara vaken i mer än ett dygn i sträck igen. PUSS


Comments
Postat av: Natalie

ser detta :)

2012-01-11 @ 22:45:56
URL: http://inspodeluxe.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0