DAILY

Man ska inte behöva ändra sig för någon annan.

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-04 @ 21:18:40
Jag har öppnat mig och det känns skönt. Jag har inget att skämmas för. Det här är mitt liv. Och just nu handlar det om att vara i extrema toppar och dalar.
Sitter just nu i soffan tillsammans med Tias och tittar på the voice sverige. Gillar det mer än,haha nu minns jag inte ens vad det hette, men det som gick på trean och danny var med. För gillar coacherna mer i detta programmet.
Föresten hade jag en väldigt väldigt söt sovkamrat i natt.




Comments
Postat av: Johanna

Åh vilken sötnos!!

2012-01-05 @ 14:18:01
URL: http://jlundegardh.blogg.se/
Postat av: Trixi

Åååh så sööööt! Är hon/han alldeles, alldeles NY?

2012-01-05 @ 17:10:44
Postat av: Matilda

Ja det kan man väl säga :) Hon är bebis till min katt och är bara 5 veckor gammal. Men dem är ju så otroligt små och söta när dem knallar runt och går här hemma :)

2012-01-06 @ 03:35:19
URL: http://claesdotter.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0