DAILY

oppa oppa min lilla loppa

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-06 @ 03:31:24
Ne om man skulle ta och verkligen pressa sig till att försöka sova nu? Ska ju upp i någerlunda tid imorgon för ska på middag/födelsedags firande hemma hos Mattias pappsen och Fru med familj. Hoppas det blir macaronies till efterrätt ;) Fiick nämligen det på dopet och dem var ju verkligen helt awesome! Godaste jag ätit i sötväg tror jag :)

p.s fnissa för mig själv förut över hur tias andades när han sov förut. Han hade någon konstig rytm där hela kroppen rörde sig och sedan så öppnade sig munnen och gav ifrån sig ett ljud. Skulle filma detta men det är väl alltid så typiskt att dem alltid ska sluta då? d.s

Comments
Postat av: johanna

fin blogg du har!:)

kan inte du bara gå in på min blogg och hjälpa mej medc en sak i mitt nyaste inlägg? det skulle betyda jätte mycket!:)

2012-01-06 @ 18:34:55
URL: http://www.johies.devote.se

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0