DAILY

realese me

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-03 @ 15:36:40
Tänk att få skriva av sig lite och få ut tankar och åsikter kan lätta på trycket så? Känner mig minst 10.000 kg lättare idag. Att uttrycka mina tankar och känslor är bästa medicinen för mig. För allt inom mig bara släpper. För idag är en sådan dag som man kan lägga mycket bakom sig, och just nu lever jag för det. För imorgon är en annan dag! För mina känslor kan storma som vinden som pågår ute just nu.

Idag hade jag planerat att hinna rensa ut julen så mycket som möjligt innan Tias kommer hem men vakna ju sent eftersom jag inte kunde sova inatt. Men hey, varför inte lika gärna ta det imorgon och njuta av att känna sig ganska tillfreds idag?


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0