DAILY

time will pass you by

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-23 @ 18:47:27
Går lite segt här mellan uppdateringarna. Men har liksom inte haft någon inspiration alls och helgen har enda bara bestått av mys, film, film, tvspel, kortspel, mat, spel och film. Så antar att inspirationen är ganska så låg vid dem tillfällena? Haha men i vissa fall känns det som jag alltid har något jag kan skriva om men när jag väl sätter mig här blir det bara blankt. Vissa perioder är väl bara blanka, men får endå vara glad för dem för just nu och här i dagarna har magen varit glad. Smärtan i magen är liskom borta? ;D

Idag har jag varit hemma hos min syster tillsammans med mamma och passat barnen. Sen när jag kom hem gjorde jag och Tias iordning några ramar temporärt. Måste skaffa riktigt fotopapper. Vanliga papper är väl inte så där jätte glammigt. Hur som helst hittade jag denna fina bilden på min man som jag ska köpa en ram till på Fredag och sen ska den stå på mitt nattduksbord. Vill ha en sådan där tjock ram om ni förstår vad jag menar?



Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0