DAILY

Be without you..

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-29 @ 18:10:12
..makes me realize that I never want to lose you. Att man kan älska någon såhär, känna såhär, pirra såhär i mig fortfarande. Sådana känslor trodde jag bara fanns på film. Känner mig så jädra levande. Getting high on love ♥

Hemkomsten av pojkvännen kanske borde få mig att byta lös släppta tuttar till tuttegalje och ta ett långt bad och  bli hår fri bortsett från ansiktets hårväxter. Jag får nämligen inte röra mitt ansikte för min man (hade velat köpa sån där vaxningsrem och vaxa "mustachen", men enligt honom har jag knappt någon, vilket jag antagligen inte har men är typ hår allergiker) för då tror han att vi kommer sitta på ålderdoms hemmet tillsammans  med skägg och mustach båda två. Men jag tror jag tar en dusch istället, snabbrakar mig och hoppar i en oversize stickad tröja, vi ska ju endå bli nakna sedan. För just nu vill jag bara sitta i soffan en stund  innan jag ska göra saftiga biffar tills mannen kommer hem, igen.


C.

Comments
Postat av: jossan

hahah älskar detta inlägg, Så fint, roligt & sant!

2012-01-29 @ 20:27:34
URL: http://josefinestrom.webblogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0