DAILY

Mr.Poppers!

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-09 @ 02:52:06
Ska försöka till att dygna. Om jag nu kan hålla mig vaken hela dagen? Fram till klockan 10:00 är väl inga problem men sen då? Måste stå ut.. kan inte ha det så här upp å ner vänt längre. Börjar liksom bli jobbigt att leva som en vampis! Och att missa dagsljuset :/ Är typ livrädd för att fastna här, tänk om jag inte kan somna kommande natt även fast jag lyckas hålla mig vaken? Men känns väl kanske minst sagt troligt.

Innan Tias somnade så tittade vi på Mr. Popper, urgullig film och jag tycker att Jim Carrey är bara så best! Så nu vill jag ha en pingvin istället för en miniapa!

Nu ska jag titta på en gammal kärleksfilm från 96 med bl.a Sandra Bullock.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0