DAILY

You know my name, not my story.

Published by Matilda Claesdotter, 2012-01-05 @ 16:19:00
Var man än går in läser man, min nyårsafton, my new years eve. Jag mår illa, vill spy, stoppa fingrarna i halsen. Hade det varit en dag jag hade fått radera hade det varit den. Vill inte se något som påminner om den dagen, vill riva sönder och elda upp min klänning. Känns som den bringar otur. Hade nog gjort det om jag inte var så klädkär. Men sen å andra sidan är det ju inte klänningen som gjort något fel. can't blame her! Men kanske iallafall ska tvätta henne rejält från bamsetårar. Så här lär det inte bli någon resume över nyårs aftonen. Det svider för mycket och ekar i huvudet. Även fast kvällen började bra. Har jag raderat alla bilder.. det är det närmsta jag kommer med raderingen.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0